Reusita in orice domeniu consta in a vedea in permanenta lucrurile din perspectiva clientilor.
Noi avem tot timpul in vedere acest aspect.

PENSIUNEA
BELIS

Implementarea unui plan real de dezvoltare are la baza strategii specifice pietei de profil dar si prestatorului de servicii.

Suntem de acord ca in piata serviciilor un rol major in strategia de promovare si dezvoltare o are calitatea lor. Solicitantul este constient de acest element de marketing, motiv pentru care este orientat in directia satisfactiei clientilor. Un client satisfacut de calitatea serviciilor va transmite acest mesaj si altor potentiali clienti, comportament de consum firesc atunci cand lucrarile sunt bine facute.

Principalele aspecte pe care doreste sa se concentreze in cadrul planului de dezvoltare sunt reprezentate de :

  • Prestarea serviciilor la un inalt nivel calitativ astfel incat clientii ocazionali sa se transforme in clienti permanenti
  • Pastrarea unei legaturi permanente cu clientii, prin acest obiectiv atragandu-se atentia si asupra serviciilor complementare care se implementeaza in timp in cadrul unitatii de cazare
  • Practicarea de preturi competitive astfel incat un posibil competitor sa fie descurajat in abordarea pietei de profil

Solicitantul este constient ca perseverenta, profesionalismul, performanta echipamentelor, operativitatea si calitatea serviciilor sunt cheile unei afaceri prospere si durabile.